Kanimakaziini

KANIMAKAZIINI on Suomen Kaniyhdistys ry:n jäsenlehti, joka postitetaan kaikille jäsenille neljä kertaa vuodessa. Lehdessä on noin 32-52 sivua täynnä rautaista kani-asiaa. Lehteen saavat kirjoittaa sekä lähettää kuvia kaikki kaneista kiinnostuneet ihmiset.

Päätoimittaja:  Susanna Tuominen , hopsontops@gmail.com

KIRJOITA LEHTEEN KAIKKIEN ILOKSI!

Artikkeleita esim. kesän vietosta kanien kanssa, kanien asumuksista ja  niiden virikkeistä, hoitoon ja ruokintaan liittyvistä asioista,  näyttelykokemuksista, muistokirjoituksia, kanien tai tietyn rodun jalostukseen ja kasvatukseen liittyviä näkökulmia, ulkomaisia uutisia, kaikkea tuotantokanien maailmasta ymv.

OHJEET MATERIAALIN LÄHETTÄMISEEN:

• Tekstit: Voit lähettää omia kanijuttujasi julkaistavaksi. Lähetä juttusi tietokoneella työstettävässä muodossa doc- tai rtf-muodossa päätoimittajalle. Juttu tulee kirjoittaa fontilla Ariel ja fonttikoolla 10. Juttuun liittyvät kuvat tulee lähettää erillisenä kuvatiedostona.

• Kuvat: Piirrettyjen kuvien tulee olla selkeärajaisia ja -värisiä.  Kuvien tulee olla julkaisukelpoisia (väh. 240 dpi / 1 Mb) ja lähettäjällä tulee olla lupa kuvan julkaisuun. Valokuvien tulisi olla tarkkoja. Kuvat voi lähettää muodossa jpg, tiff ja png. Kuvat tulee nimetä muodossa kuvaajannimi_kaninnimi esimerkiksi KalleKuvaaja_KaninNimi.

• Mainokset: Mainokset tulee lähettää painovalmiina pdf-tiedostona. Liitä mukaan kuitti maksetusta mainoksesta viitteellä 6664.

• Mainosten hinnat ja julkaisutiedot katso mediakortti

• Kaikki aineisto toimitetaan osoitteella hopsontops@gmail.com
    Toimitus pidättää oikeuden kuvien ja tekstien muokkaamiseen ja lyhentämiseen.

• Luovuttamalla aineistoa annat luvan kopioida, julkistaa, välittää, esittää, jäljentää, toimittaa, muotoilla uudelleen, jakaa, ottaa käyttöön, kääntää tai muulla tavoin hyödyntää kaikkea luovuttamaasi aineistoa ja sen sisältämää tietoa, kuvia, ääntä, tekstiä ja muuta sisältöä mihin tahansa Sky Ry:n parhaaksi katsomaan tarkoitukseen. Sky Ry ei vastaa kadonneesta materiaalista ja pidättää oikeuden niiden muokkaamiseen.