Ajankohtaista

Ajankohtaista-sivustolle kerätään uutisia ja kuulumisia kanimaailmasta. Jokaiselle kuukaudelle voidaan valita ns. kuukauden kani, joten lähetä kuva ja pieni kertomus rakkaasta lemmikistäsi ja se saattaa olla jo seuraava kuukauden lemmikki! Materiaalia saa lähettää kuka vaan, myös kuvat tapahtumista ovat tervetulleita!
Näyttelytulokset löytyvät Näyttelyt-sivuston alta. Kurssit ja muut tapahtumat löydät täältä.

InfopupuEiTapahtumiaVuosikokousSKYsiirtyy2SK_infopupu_tiedottaa102020

Näyttelyihin rokottamattoman tai rokotetun kanin kanssa

1.6.2018 alkaen näyttelyihin saavat osallistua kaikki kanit yhdistyksen näyttelysääntöjen mukaisesti, on kani sitten rokotettu, tai rokottamaton. Jokaisen näyttelyissä kaniensa kanssa kulkevan on kuitenkin huolehdittava eläintensä moitteettomasta kunnosta ja terveydestä, sekä riittävistä karanteeniajoista, joka yhdistyksen suosituksen mukaisesti on vähintään 4 viikkoa. Erityishuomio uusien kanien hankinnoissa!

Tuomarimuutokset näyttelyissä

Suomen Kaniyhdistys Ry pidättää oikeudet tuomarimuutoksiin. Ikävä kyllä joskus tuomari voi sairastua tai hänelle tulee ylitsepääsemätön este, jonka vuoksi tuomari on estynyt tulemaan sovittuun näyttelyyn. Näissä tapauksissa joudumme tekemään tuomarimuutoksia, koska tilanne on myös meistä riippumaton.

Verkkokäyttäytymisen 10 kultaista sääntöä

Muun muassa Suomen ensimmäisen Twitter-kuningattaren titteliä kantava Pauliina Mäkelä on pitkän linjan sosiaalisen median fanittaja ja aktiivinen verkostoituja. Tällä hetkellä hän luotsaa kesällä 2010 perustamaansa Kinda Oy:tä, joka tarjoaa yksilöille, yhteisöille ja yrityksille yhteisöllisen median koulutus- ja konsultointipalveluita. Lisäksi Mäkelä toimii vuonna 2007 perustetun Sometu-verkoston nettikätilönä.