Suomen Kaniyhdistys ry:n yhdistetty kevät- ja syyskokous

Suomen Kaniyhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous peruuntui koronasta johtuen keväältä. Toivotaan, että korona ei sotke toistamiseen suunnitelmia ja voimme pitää kevät- ja syyskokouksen lokakuun ensimmäisenä viikonloppuna.

Paikka: Heinolan ABC (kabinetti),  Työmiehentie 33, 18200 Heinola

Aika: Sunnuntaina 4.10.2020 alkaen klo 11

Kokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat eli kevätkokouksessa vuoden 2019 toimintakertomus, tilinpäätös ja vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille tilivelvollisille. Syyskokouksessa käsitellään sääntöjen määräämät asiat, joita ovat mm. toimintasuunnitelma ja talousarvio vuodelle 2021 sekä valitaan uudet hallitusten jäsenet erivuoroisten tilalle.

13 § Kokouksissa käsiteltävät asiat

Kevätkokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1.Kokouksen avaus.
2.Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, ja kahden (2) pöytäkirjantarkastajan sekä kahden (2) ääntenlaskijan valinta.
3.Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
4.Hyväksytään työjärjestys.
5.Esitetään toimintakertomus, tilinpäätös ja toiminnantarkastajien lausunto.
6.Päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle ja muille vastuuvelvollisille.
7.Esitetään toimikuntien vuosikertomukset, alajaostojen toimintakertomukset ja tilinpäätökset sekä jäsenyhdistysten toimintakertomukset.
8.Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.
9.Kokouksen päätös.

Syyskokouksessa käsitellään seuraavat asiat:

1.Kokouksen avaus.
2. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin ja kahden (2) pöytäkirjantarkastajan sekä kahden (2) ääntenlaskijan valinta.
3. Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
4. Hyväksytään työjärjestys.
5. Vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvioesitys sekä jäsenmaksujen suuruudet seuraavalle kalenterivuodelle.
6. Valitaan hallituksen puheenjohtaja seuraavalle kalenterivuodelle.
7. Valitaan hallituksen varsinaiset jäsenet erovuoroisten tilalle ja mahdollinen varajäsen seuraavalle kalenterivuodelle.
8. Valitaan yksi (1) tai kaksi (2) toiminnantarkastajaa ja heille varatoiminnantarkastajat.
9. Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.
9.1. Valitaan loppukaudelle 2020 uusi puheenjohtaja eronneen Mikko Korhosen tilalle.
10. Kokouksen päätös.

Kokouksen jälkeen järjestetään standarditoimikunnan vaalit.

Ilmoitathan mielellään etukäteen tulostasi 1.10.2020 mennessä osoitteeseen dita.hiillos@gmail.com jotta osaamme varautua riittävään kahvitarjoiluun ja mahdollisiin korona varotoimiin.

Tervetuloa!

(Kutsu julkaistu 16.9.2020)