Kanimakaziini

SKY

Suomen Kaniyhdistys ry:n jäsenlehti postitetaan kaikille jäsenille neljä kertaa vuodessa. Lehdessä on noin 20-52 sivua täynnä rautaista kani-asiaa. Lehteen saavat kirjoittaa materiaaleja sekä lähettää kuvia kaikki kaneista kiinnostuneet
ihmiset. Kirjoita oma kanijuttusi luettavaksi kaikelle kanikansalle!

Päätoimittaja:
Susanna Tuominen
hopsontops@gmail.com

Pyydetään artikkeleita lehteen esim. kesän viettoa kanien kanssa, kanien asumuksista ja niiden virikkeistä, muutenkin hoitoon ja ruokintaan liittyvistä asioista, näyttelykokemuksista, muistokirjoituksia, kanien tai tietyn rodun jalostukseen ja kasvatukseen liittyviä näkökulmia, ulkomaisia uutisia, kaikkea tuotantokanien
maailmasta ymv.

OHJEET MATERIAALIN LÄHETTÄMISEEN:

• Tekstit: Voit lähettää omia kanijuttujasi julkaistavaksi. Lähetä juttusi tietokoneella työstettävässä muodossa doc- tai rtf-muodossa päätoimittajalle. Juttu tulee kirjoittaa fontilla Ariel ja fonttikoolla 10. Juttuun liittyvät kuvat tulee lähettää erillisenä kuvatiedostona.
  • Kuvat: Piirrettyjen kuvien tulee olla selkeärajaisia ja -värisiä väriprofiililla CMYK. Valokuvia tulisi olla tarkkoja. Kuvat voi lähettää muodossa jpg, tiff ja pmb. Kuvat tulee nimetä muodossa kuvaajannimi_kaninnimi esimerkiksi KalleKuvaaja_KuvaajanKani.
  • Mainokset: Mainokset tulee lähettää painovalmiina pdf-tiedostona. Liitä mukaan kuitti maksetusta mainoksesta viitteellä 6664.
    Mainosten hinnat jäsenille: 1/1 sivu 100 e ja 1/2 sivua 60 e. Joulunumero 1/2 hintaan!Luovuttamalla aineistoa annat luvan kopioida, julkistaa, välittää, esittää, jäljentää, toimittaa, muotoilla uudelleen, jakaa, ottaa käyttöön, kääntää tai muulla tavoin hyödyntää kaikkea luovuttamaasi aineistoa ja sen sisältämää tietoa, kuvia, ääntä, tekstiä ja muuta sisältöä mihin tahansa Sky Ry:n parhaaksi katsomaan tarkoitukseen. Sky Ry ei vastaa kadonneesta materiaalista ja pidättää oikeuden niiden muokkaamiseen.